Hanoi Puzzles: Solid Match
Een nieuw spelconcept geïnspireerd door de klassieke Toren van Hanoi. Bouw torens door stukken van dezelfde kleur op een zeshoekig bord te stapelen in een mysterieuze en ontspannende sfeer. Gebruik de regels van de beroemde Toren van Hanoi, waar een groter stuk niet bovenop een kleiner mag liggen. Ontgrendel geblokkeerde zeshoekige cellen door een toren van dezelfde kleur te bouwen, om nieuwe paden te openen en verder te gaan met het oplossen van het niveau.