Handball 16
Speel met alle 68 teams uit de drie grootste Europese liga's in de EERSTE handbalsimulatie. Ontdek een intuïtief spelsysteem met 24 aanvallende en verdedigende tactische set-ups. Gebruik alle echte handbalworpen en tactieken: de slingerworp, de 'kempa' en tal van andere tactieken en realistische bewegingen. Beleef het 2015-2016 seizoen met de officiële spelers, tenues en statistieken van de meest prestigieuze teams: Championnat de D1 (Frankrijk), DKB Handball-Bundesliga (Duitsland) en Liga Asobal (Spanje). Neem het op tegen de AI of je vrienden in online en lokale wedstrijden, creëer je speler, volg je ontwikkeling in de carrièremodus, speel een heel seizoen en leid je team naar de overwinning!