Halloween 1985
Ga terug naar Halloween 1985 en ervaar pure retro-actie! Wanneer monsters op Halloweenavond Pumpkman’s pompoenen stelen, is het aan jou om ze terug te halen! Ren door 5 levendige, eigenzinnige levels en slim klassieke vijanden af zoals Dracula, De Mummie en De Heks. Spring, ontwijk en vecht je een weg naar hun schuilplaatsen, en neem het dan op tegen de grote eindbaas in een episch gevecht. Deze pixel-art platformgame biedt razendsnel, nostalgisch plezier met 3 gamemodi, een retro soundtrack en highscore-jacht zoals in de goede oude tijd. Kun jij alle pompoenen terughalen en een legende worden?