Gun Psycho Bundle
Gek van wapens! Trek de exclusieve Gun Psycho-outfit aan, blink uit in precisieschieten dankzij het reflexvizier op je glimmende nieuwe scherpschuttersgeweer, en verover het platteland in de Wasteland Cruiser. De Gun Psycho Bundle is inclusief: een nieuwe buggy-lak, een nieuwe personage-outfit en een nieuwe wapenblauwdruk. Opmerking: Deze content vereist het uitbreidingspakket Dying Light: The Following.