Grow: Song of the Evertree
Ontwikkel je eigen werelden en kweek er een diepe, natuurlijke band mee. Ontdek hoe jouw acties de wereld verbeteren en wek de Evertree weer tot leven in deze adembenemende wereldscheppende sandbox met elementen van levensmanagement- en avonturengames. De werelden van Alaria zijn door de jaren heen vervaagd. Ooit rustten vele werelden op de takken van de Evertree, maar nu is hij nog slechts een plantje. Zijn grootsheid is allang weer vergeten. Niemand weet hoe de boom weer kan groeien. Maar jij bent anders. Jij hoort de zon zingen aan de hemel. Jij begrijpt de taal van de regen op de aarde. Jij bent de laatste Everheart Alchemist en jouw taak is van generatie op generatie doorgegeven: bescherm de Evertree en laat hem groeien! - Ontdek een levendige, unieke wereld in je eigen tempo - Ontwikkel je eigen werelden! - Ontmoet nieuwe mensen en vorm een community! - Bouw de stad van je dromen - Een prachtige soundtrack van games- en anime-componist Kevin Penkin. - Mysterie!