Greed: The Mad Scientist
Ontdek een adembenemende sci-fi-thriller met verborgen voorwerpen in Greed: The Mad Scientist! Dr. Ralph Goodwin heeft een wondermiddel uitgevonden om de wereld te genezen van bijna alle soorten ziekten en hij gaat zijn elixer de volgende dag op een persconferentie aan het publiek presenteren. Maar vandaag werd zijn onderzoekslaboratorium vernietigd en lijkt het elixer voor altijd verloren. En zo is de laatste hoop voor zijn zoon, die ernstig ziek is, vervlogen. Zijn dochter Sara komt in actie en doorzoekt het laboratorium op zoek naar aanwijzingen over de verblijfplaats van het elixer. Ze was niet bereid de duistere gebeurtenissen uit haar eigen verleden bloot te leggen. Kun jij te midden van gekke wetenschappers en meedogenloze moordenaars het elixer vinden?