Greed 3: Old Enemies Returning
In het derde en laatste deel van de zoek-en-vind-avonturenreeks ‘Greed’ keren de oude vijanden terug. Je moet dr. Help Goodwins dochter Sara voorkomen dat kwade krachten het wondermiddel van haar vader stelen! Met de hulp van Sara moet je de waarheid vinden achter de geruchten over vreemde energiewezens die Pontoon Laboratories zouden achtervolgen. Deze verraderlijke reis neemt je mee naar de spookachtige lege hallen van een ooit zo bruisend medisch laboratorium, waar je paranormale energiewezens en wrede mensen tegenkomt. Lukt het jou om het wondermiddel te redden? Zul jij eindelijk degenen te pakken krijgen die Dr. Goodwins droom van een betere wereld hebben vernietigd?