Greed 2: Forbidden Experiments
Speel het tweede deel van het spannende Zoek en Vind-avontuur "Greed"! Julia wordt omringd door ongebruikelijke omstandigheden nadat ze een mysterieus telefoontje krijgt. De beller vraagt Julia om haar ontvoerde tweelingzus Sophia te redden. Wanneer Julia een verlaten laboratorium bereikt om haar zus te redden, ontdekt ze dat dit mysterie meer inhoudt dan alleen een simpele ontvoering. Is de beller een oprechte informant of probeert hij Julia in de val te lokken? Ontdek de sinistere plannen van de geheime sekte van de Orakels en stop hun verboden experimenten!