Graveyard Keeper 2 - Pre-Order Bundle
Rust even uit van de gevechten tegen zombiezwermen met een verkwikkende sessie in je eigen sauna. Trek vervolgens een exclusieve outfit aan om de andere dorpelingen te laten zien wie hier de echte dandy is. Bonus voor preorders bestaat uit: - Een persoonlijke sauna bij het huis van je personage - Een exclusieve outfit voor je personage Nu ben jij de hoofdinquisiteur! Herstel het dorp en trek ten strijde met je ondode leger om het rijk te redden van een zombie-apocalyps. Dit is Graveyard Keeper 2, het vervolg op de originele, totaal losgeslagen klassieker! Beheer. Automatiseer. Doe het nog een keer! Bouw en beheer je eigen middeleeuwse begraafplaats. Oogst zo veel flora, fauna en menselijke stoffelijke resten als je kunt om buitengewone machines te bouwen, je productie te automatiseren en je begraafplaats uit te breiden met winstoogmerk. Red het koninkrijk! Word de inquisiteur en leid je ondode leger in gevechten om het koninkrijk te redden van een zombie-apocalyps. Bouw torens en forten, maak krachtige harnassen en wapens, bewapen en train je niet al te snuggere troepen en houw je een weg naar de overwinning! Herstel het dorp... voor de poen! Help de inwoners met de wederopbouw van hun huizen en maak van hun problemen een bron van inkomsten. Voltooi missies die je in het dorp kunt vinden en laat je ondode arbeiders het zware werk doen achter de schermen. Met door zombies aangedreven automatisering en gestructureerde systemen kun je van je plaatselijke harde werk een schaalbare, winstgevende operatie maken.