Grave Seasons
Na een verraderlijke ontsnapping uit de gevangenis bereik je eindelijk je nieuwe thuis: Ashenridge. Dit idyllische stadje geeft je alleen wel erg onrustbarende vibes. Terwijl jij je boerderij poogt op te zetten en jezelf deel maakt van de buurt, worden er opeens mensen vermoordt, wat ouw rustige leventje ernstig verstoort. Grave Seasons is een verhalende boerderijsim met een angstaanjagende twist: iemand in de stad is een bovennatuurlijke seriemoordenaar. Belangrijkste kenmerken: Een dodelijke boerderijsim Teel je gewassen, ga vissen of duik de mijn in, en maak deel uit van de plaatselijke economie door je goederen in het stadje te verkopen. Vergeet niet dat wat je oogst een uiterst belangrijke rol speelt in je mogelijkheden om de mysteriën van Ashenridge te ontrafelen. Onderzoek de moorden Door een wrede speling van het lot raak je betrokken bij de plotselinge reeks moorden die dit gezellige stadje opschudden. Zoek naar aanwijzingen en voel de unieke inwoners aan de tand om achter de duistere waarheid te komen. Echte vrienden vinden het vast niet erg als je bij ze inbreekt? Toch? Bescherm het volgende slachtoffer Ontdek en maak kostbare voorwerpen die bescherming bieden tegen het kwaad dat de stad teistert. Het is aan jou om je onderzoeksvaardigheden te gebruiken om het volgende slachtoffer te vinden, en te voorkomen dat er meer bloed vloeit. Vriendschappen en romantiek doen ertoe Een seriemoordenaar vind je niet zomaar. Om daarin te slagen, moet je missies volbrengen voor de inwoners en hun vertrouwen winnen. Alles wat je doet – of juist niet doet – beïnvloedt hoe het verhaal verloopt. En ja, je kunt zelfs de moordenaar versieren.