Grass Roots Pack
De Saints staan dan wel bekend om hun opzichtige kleding en extravagante levensstijl, maar dat betekent nog niet dat jij niet kunt genieten van allerlei verschillende kleren, wapens en voertuigen. Zoals bijvoorbeeld dit cultureel gevoelig liggende pack dat gebaseerd is op de meer... euh... wereldvreemde inwoners van Amerika. Bevat twee nieuwe outfits, een nieuw wapen en een te gekke truck!