Grass Cutter - Mutated Lawns
Grass Cutter is een spel waarin je muterende gazonnen maait. Je moet razendsnel kunnen reageren en logisch denken. Elk level is een uitdagende puzzel. Het doel is om het gras te maaien, en dat blijkt alleen op het eerste gezicht eenvoudig te zijn … Grass Cutter vergt concentratie en betrokkenheid. Je kunt in een oogwenk verliezen. Heel uitdagend! Het spel is gemaakt in kubusvormige retrostijl, heeft bijzonder complexe hogere levels en zal je reactievermogen echt op de proef stellen!