Gorgons toorn
Exclusief bij de Ryse Season Pass. Een strijder beweegt zich met de gratie van Perseus wanneer hij dit schild draagt, dankzij een unieke legering van zeldzame metalen die sterker is dan ijzer, maar vrijwel niets weegt. Voordeel in de game: Speren +7; voor gebruik in speltype Gladiator.