Gord
Gord is een dark-fantasy adventure-strategygame die zich afspeelt in een vijandige, verlaten streek, geïnspireerd door Slavische mythologie. Je wordt aangevallen door afschuwelijke wezens en je moet bouwen om te overleven. Maar dan moet je wel de duisternis voorbij de poort zien te overwinnen. Op bevel van de koning verken je een woeste wereld. Je bouwt en sticht nederzettingen terwijl je bestookt wordt door plunderaars, monsters en nog veel meer. Je wordt leider van de Tribe of the Dawn en werkt om de ethische kwesties heen die leiderschap met zich meebrengt. De veiligheid en mentale gezondheid van de gemeenschap liggen in jouw handen. Bescherm de mensen tegen honger, ziektes en trauma's. Koester hun geloof en train ze voor de strijd, dan zullen ze hun leven voor je geven. In een land dat hunkert naar bloed, moet iedere familie offers brengen. De Gord biedt een onderbreking van al het geweld, maar de duisternis blijft zich roeren. Bereid je groep voor, vind de moed om de desolate gebieden te verkennen, leid de missie en vorm het koninkrijk met je acties. Er staan je ellendige wezens en kwaadaardige goden te wachten, maar met machtige spreuken en ervaren vechters heb je de kans om licht te scheppen in de duisternis.