Goons: Legends & Mayhem
Goons: Legends & Mayhem is een wilde combinatie van arcadehockey, beat 'em up en sportactie die je doet terugdenken aan de klassieke 'couch co-ops'. Spelers duiken in een episch avontuur om Zambonia te redden, een ooit gezellig en welvarend koninkrijk waar hockey centraal staat. Kies een van de acht unieke personages, onderverdeeld in drie klassen: de aanvalsgerichte spits, de verdedigende middenvelder en de vleugelspeler die het team kan ondersteunen of de tegenstander hinderen. ACTIE MET 1-6 SPELERS Speel samen met een andere speler in 2v2-hockeywedstrijden tegen een enkele keeper, of in een klassieke 3v3-modus om de volledige chaos te ontketenen. Communicatie is essentieel en je vaardigheden zullen het verschil maken tussen overwinning en nederlaag! 3 UNIEKE KLASSEN, VERSCHILLENDE PERSONAGES Kies het juiste personage om een teamstrategie op te stellen waarmee je kunt schieten en (hopelijk) scoren! Kies personages uit de categorie Spits (aanval), Middenvelder (verdediging), of Vleugelspeler (ondersteuning). Elk personage heeft unieke vaardigheden en eigenschappen, zodat je het spel kunt blijven spelen zonder je te vervelen. VERSUS-MODUS Pure PvP-arcadehockey, maar dan ietsje anders. Speel wedstrijden die je terugbrengen naar de tijd van de couch co-op en geniet van de modernere sportbeleving, met personageklassen en doelverdedigers, in de stijl van baasgevechten. Kies uit lokale coöp, online met vrienden of multiplayer met wildvreemden! ONVERBIDDELIJKE DOELVERDEDIGERS De andere spelers zijn niet je enige zorg hier. De keepers doen ook hun best om waar mogelijk je beste tactieken te dwarsbomen. Aanvallen op afstand, gemene mortieraanvallen of mêleeaanvallen: kosten noch moeite worden gespaard om het net te verdedigen. In de verhaalmodus van Goons: Legends & Mayhem worden de keepers letterlijk eindbazen die je leren hoe je verschillende hockeytechnieken onder de knie krijgt en je voorbereiden op je PvP-schermutselingen! BOEIENDE WERELDEN Goons biedt een verscheidenheid aan omgevingen waarin je korte metten kunt maken met je vrienden: van de koele kust van een ooit bloeiende vismarkt tot het mythische rijk van magie en legendes. Elke omgeving heeft unieke mechanismen, milieugevaren en keepers om te verslaan. VERHAALMODUS Ga op avontuur en red het Hockeyversum! Speel alleen en versla mascottes terwijl je probeert de wereld te redden van de Great Mascoteer, die hockey voor iedereen probeert te verpesten. Voltooi fasen, ontgrendel nieuwe personages en onderzoek de oproer die chaos veroorzaakt in dit unieke hockey-universum! ONTGRENDELBARE ITEMS Duik in een niveausysteem waarin je je ervaring kunt aanpassen met behulp van emotestickers en personageskins. Speel wedstrijden, verdien munten, bezoek winkels en trakteer jezelf op een koopjesjacht! Communiceer en scoor doelpunten in stijl!