Goat Simulator: Remastered
Goat Simulator Remastered is het nieuwste op het gebied van geitensimulatietechnologie. Je favoriete chaotische zandbak is terug en mooier dan ooit, met bijgewerkte graphics, allerlei DLC en meer bugs dan waar je een geit op kunt gooien. WASD om de geschiedenis te herschrijven. Jouw doel? Chaos! Jouw muze? Pilgor de geit! Als je de afgelopen tien jaar met je hoorns in het zand hebt gezeten, is Goat Simulator een spel waarin je als geit zoveel mogelijk vernietiging moet aanrichten. Manoeuvreer met kopstoten, achterwaartse salto’s en flikflaks door elk level om punten te verdienen en bedenk creatieve manieren om de dag van een NPC te verpesten. Goat Simulator Remastered is de remaster waar niemand op zat te wachten. Het wordt geleverd met alles wat je leuk vond aan het originele spel en meer, met nieuwe en verbeterde beelden, bijgewerkte texturen, glanzende nieuwe verlichting en een gloednieuw gebladerte dat het beste van de geavanceerde geitensimulatietechnologie laat zien. We hebben ook Mutators volledig herwerkt, zodat je de gewenste ""geit"" kunt kiezen uit een handig in-game menu. Je moet ze alleen eerst allemaal vangen! De remaster bevat ook alle DLC van de pc-versie en een van onze favorieten van de mobiele versie, waaronder: - Goat City Bay - Goat MMO - Goat Z - PAYDAY - Waste of Space - (Mobile) Buck to School Er zijn ook minder spannende nieuwigheden, zoals algemene optimalisatie en opgelost bugs, maar we beloven dat we vooral de saaie bugs hebben opgelost. Belangrijkste kenmerken: Je kunt een geit zijn... opnieuw Nee echt, dat is nog steeds het belangrijkste verkoopargument Een gloednieuw mutatormenu waarmee je geiten naar hartenlust kunt mixen en matchen - als je kickt op mormels uiteraard Zo “buggy” als je je herinnert: het feit dat het een remaster is, betekent niet dat we geen ongezonde dosis op fysica gebaseerde bugs hebben laten zitten, want waarom niet? Alle DLC inbegrepen - we hadden deze ook afzonderlijk aan jou kunnen verkopen, maar als we eerlijk zijn is dit al geldklopperij Nieuwe en verbeterde graphics, belichting, VFX en animaties - evenals vernieuwd gebladerte voor de mooiste bladeren die je zult zien in een geitensimulatiegame met uitzondering van Goat Simulator 3 Disclaimer: Goat Simulator Remastered is een oerdom spel en is altijd al een oerdom spel geweest sinds we meer dan tien jaar geleden voor het eerst geitensimulatie uitvonden. We hebben het al eerder gezegd, maar je moet je geld absoluut aan iets anders uitgeven, zoals een leuke hoed, een stapel bakstenen, of misschien je geld samenleggen met je vrienden en een echte geit kopen.