Giant Rush: Cute DLC
Met deze DLC ontgrendel je: - 5 hoeden waardoor je er schattig uitziet - 500 stickmannetjes voor je stad - 2500 edelstenen om je personage te laten groeien - Een nieuwe "Halvemaantrap"-animatie Verpletter je vijanden en word de koning der giganten!