Giant G Character Pack
Maak kennis met Giant G, het slimste levende wezen ter wereld! Ontwaak zijn innerlijke beest en heers op het veld! Ontgrendel het allereerste beesttype personage van 3on3 FreeStyle! Dit pakket bevat: ‑ Personage — Giant G ‑ Giant G Groei Box Ticket ×5 *Bij aankoop is dit pakket niet restitueerbaar omdat het wegwerp‑/ niet terugwinbare in‑game items bevat. *Na aankoop wordt het pakket naar je berichteninbox gestuurd. *Als je al de Character Pass hebt, wordt Giant G ingewisseld voor een bepaald aantal punten.