Geometry Survivor
Geometry Survivor is een roguelite auto-shooter waar je 20 minuten lang moet overleven. Vecht tegen golven van geometrieschepen, vernietig hun formaties en overleef de rasterwereld. Eenhandige gameplay: gebruik slechts 1 hand om de richting van je schip te besturen Auto-shooter: je wapens schieten automatisch, waardoor jij je kan concentreren op overleven Wapens: bij elke run kun je een unieke combinatie wapens krijgen Credits: verdien credits en ontgrendel permanent nieuwe upgrades Vijanden: geniet van de menigte vijanden, elk met zijn eigen AI 20 minuten intense gameplay Retrovisuals en muziek recht uit de 80's Heerlijke gameplay! Geometry Survivor is de ultieme overlevingsgame, mis hem niet!!