Genesa Character Pack
Maak kennis met Genesa, de krachtige Android met de essentie van Nomeds technologie! Ervaar Genesa's veelzijdigheid in verdedigende en aanvallende posities dankzij het moduswisselsysteem! Dit pakket bevat: - Personage - Genesa (P4) *Indien aangeschaft, kan het pakket niet worden geretourneerd, aangezien het in-game items bevat die niet kunnen worden teruggehaald. *Na aankoop wordt het pakket naar je berichtenbox verzonden. *Als je een Character Pass hebt, wordt Genesa ingewisseld voor een bepaald aantal punten.