Geavanceerd pack 1
Rekruteer de woeste en behendige epische troep, Shadow-Hunter, voor je rangen en ontgrendel essentiële Orbs of Wisdom en Ascension om je te helpen het ware potentieel van je troepen te ontketenen! Claim dit alles en meer met geavanceerd pakket 1. Geavanceerd pakket 1 bevat: 1x Shadow-Hunter 2x Orbs of Wisdom 2x Orbs of Ascension 30 Edelsteensleutels 100.000 Goud Dit pakket kan slechts één keer per account worden gekocht.