Gearshifters
Een arcade-actie shoot-'em-up roguelite. Stuur, drift, draai, ram en schiet door golven vijandelijke voertuigen. Trek ten strijde tegen bazen met extreme machines. Bouw en pas je tactische uitrusting van automods, verdedigingen en wapens aan voor elke verraderlijke transportmissie. Rijd. Vernietig. Word betaald. Upgrade! RIJD en VERNIETIG. Gebruik precisiecontrole en uitmuntende rijvaardigheden om rondjes om vijanden te draaien, inkomende projectielen te ontwijken en intense aanvallen uit te voeren. Actie met een hoog octaangehalte bij elke bocht, schuiver en draai. BAASGEVECHTEN MET MEGAVOERTUIGEN. Versla de wetteloze facties die het dystopische Europa van de toekomst domineren en schakel hun krankzinnige, zwaar gepantserde baasmachines uit. WORD BETAALD en UPGRADE! Pak gevaarlijke leveringsmissies aan om de veilige aankomst van kostbare vracht te garanderen. Krijg betaald en pas je auto aan met offensieve, defensieve, cosmetische en prestatiegerichte aanpassingen. EXPLOSIEVE LEVERING. Breid je territorium uit over het post-apocalyptische continent. Alleen de meest bekwame Gershifter kan de gevaarlijkste routes nemen en de mysterieuze Citadel bereiken. - Op fysica gebaseerde topdown voertuiggevechten met hoge intensiteit. - Procedureel gegenereerde wegen en vijandelijke golven. - Vecht in 27 etappes door 9 omgevingszones, elk met zijn eigen factie en verzameling tegenstanders. - Pas je gevechtsvoertuig aan met meer dan 100 willekeurig ontgrendelde upgrades. - Verhaal in vijf aktes. - Spelmodussen Standaard, Arcade en Dodelijk (permanent dood). - Levendige topdown 3D-wereld. - Originele soundtrack. - Een reeks toegankelijkheidsopties.