Garfield Kart 2 - All You Can Drift - Pack Lazy-nya
Voeg een vleugje lekkernij toe aan je races met het Lazy-nya Pack! Zet je koksmuts op en laat op het circuit zien wie de echte meesterchef is. Bestuur je wagen met de speciale “Lasagne”-kleur, waardig aan Garfields lievelingsgerecht. Laat het circuit brullen en toon je stijl… met een flinke portie kaas!