Garagebundelpakket 3
Verzamel alle content van Garage Kit 3 voor één prijs. Bevat de 3e garagekit voor Cygon, Pariah, Nyvoss, Terra en Vintek. Je hoeft niet te kiezen van welke auto je het ultieme voertuig maakt!