Gameplay Booster Pack
Geef je carrière in de DIRT Off-Road Series een goede zet het gameplay booster pack - om de XP en valuta die je verdient permanent te verhogen! Om dit pack te kunnen gebruiken, moet je DIRT 5 bezitten.