Aery - Last Day of Earth
"Aery - Last Day of Earth" is een verhaalgedreven 3D-vluchtverkenningsspel waarin je een kleine vogel bestuurt die op zijn geweldloze reis door tijd, ruimte en verschillende dimensies is om een ​​alternatieve realiteit voor onze planeet te ontdekken. Maak je reis door vredige, opwindende en diverse dimensies en ontdek verschillende toekomsten die de aarde zelf in de nabije toekomst zou kunnen ervaren. Geniet van het gevoel van vliegen en voel de wind door je veren gaan terwijl je op zoek bent naar een betere toekomst voor ons allemaal. De game leunt zwaar op de snaartheorie, dus wees klaar om veel verdraaide, extreme of een beetje abstracte realiteiten te verkennen.