Funtime!-pakket
Ga helemaal uit je dak met het Funtime!-pakket, dat je een nieuw wapen, voertuig en outfit geeft. Jaag je vijanden de stuipen op het lijf door ze met de Genki Manapult op te zuigen en weg te schieten! Haal de trekker van de Weekdierenwerper over en ontketen de kracht van een ontploffende octopus die de geest van je tegenstanders overneemt! En vergeet niet je Funtime!-outfit aan te trekken, want wie wil er nou niet uitzien als Professor Genki!