Funko Fusion - Yuletide Pack
Vrolijke feestdagen van ons allemaal in het Funko Fusion-team! We zijn enthousiast om een gratis klein cadeautje te delen om wat feestvreugde te verspreiden en je te bedanken voor je deelname aan onze groeiende gemeenschap! Het gratis Yuletide-pakket bevat: - Yuletide Freddy - Yuletide Eddy - Yuletide Foxxo - Yuletide Proto Jouw steun betekent de wereld voor ons, en we kunnen niet wachten om je in 2025 meer spannende avonturen te brengen!