Funko Fusion - Mega Man Pack
Je zult de blues niet voelen als de helden en schurken van Mega Man in Funko Fusion rocken! Vecht voor eeuwige vrede als de afstandelijke en mysterieuze Proto Man, of strijd om wereldheerschappij met het onmiskenbare genie van Dr. Wily.