Funko Fusion - Bob Ross Pack
“Je kunt doen wat je wilt. Dit is jouw wereld.” Breng het plezier van schilderen naar Funko Fusion met de bekende kunstschilder en popcultuuricoon Bob Ross! Het Bob Ross-pakket brengt de populaire kunstschilder naar Funko Fusion en bevat: - Bob Ross als speelbaar personage. - Een alternatieve Bob Ross-skin. Speel als Bob Ross en laat zijn talent de vrije loop in de spelwerelden van Funko Fusion. Denk eraan: “Het is moeilijk om dingen te zien als je te dichtbij bent. Doe een stap terug en kijk.”