FS25: Straw Harvest Pack (PC)
Inclusief: 13 nieuwe items! Breid je bedrijf uit met de pelletindustrie en verhoog je productiviteit op basis van stro! Het oogsten van stro omvat gespecialiseerde werktuigen, gereedschappen en andere middelen. Gespecialiseerde werktuigen Bedien machines van de fabrikanten KRONE en Bressel und Lade. Zoals 's werelds eerste mobiele pellethakselaar, balenpersen en meer. Pelletindustrie-gameplay Een configureerbare industriehal voor opslag en verwerking wordt geleverd met een optionele halkraan en een automatische palletiseermachine om de winst van verwerkte pellets te verhogen. Deze DLC is compatibel met alle versies van Farming Simulator 25 (Update 1.10.0.0 of hoger).