FS25: JCB - WFT (PC)
Voordat je de snelste tractor ter wereld, de JCB - WFT, start, moet je eerst even controleren of je veiligheidsgordel goed vastzit! Dit Britse technische hoogstandje, dat met een topsnelheid van 247 km/u in het Guinness World Records staat, is nu beschikbaar in Farming Simulator 25. Aangedreven door een sterk gemodificeerde zescilinder JCB Dieselmax 7,2-liter motor (met een vermogen van meer dan 1016 pk) en een hybride boost die een grotere turbo combineert met een elektrisch aangedreven supercharger, is hij gebouwd voor buitengewone prestaties. Dit is niet langer een werkpaard, maar een speciaal gebouwde snelheidsmachine.