Frustrating Ball
Frustrating Ball is een speciaal soort Jump'n Run-spel. Bewijs je vaardigheden in talloze rondes en moeilijkheidsniveaus om dichterbij je doelronde te komen in de schoot. Aan het einde van het spel ontvangt de winnaar de langverwachte platinaprijs. Verzamel in elke ronde alle energieballen om de sleutel voor het volgende moeilijkheidsniveau aan het einde van elk level te krijgen. Alleen met hem open je de poort voor nieuwe gebieden. Behendig zijn, vasthouden en niet breken. Talloze tegenstanders en obstakels zullen u de laatste keer helpen. Maar dit is de enige manier om een ​​topscore te behalen op het scorebord.