Frostpunk: On The Edge
OVER DE UITBREIDING Als leider van een nieuw gevormde Outpost — die bij het Army Warehouse is gevestigd — zit je aan de leiband van New London en zul je al je kostbare vondsten naar het hoofdkwartier moeten overbrengen. Tegelijkertijd moet je vertrouwen op schaarse voedselleveringen en wetten die worden gehandhaafd door je toezichthouder. Het is een fragiel evenwicht dat je moet bewaren: elk besluit introduceert nieuwe risico's en ontberingen. Maar zodra de alternatieve voedselbron wordt ontdekt door je verkenners, kun je proberen om alleen te overleven... Sneeuwgetijden veranderen snel in het Frostland. Er zijn andere Settlements die bereid zijn om met je samen te werken. Zodra je erin slaagt om hun loyaliteit te winnen, handelsroutes tussen nieuwe bondgenoten aan te wijzen en de controle over je Book of Laws in handen te krijgen, kun je een sterke, onafhankelijke unie vormen en jezelf bevrijden van het juk van New London. DEZE UITBREIDING MAAKT DEEL UIT VAN DE OFFICIËLE FROSTPUNK SEASON PASS De Official Season Pass voor Frostpunk is uit en compleet! Hij biedt toegang tot alle extra content die sinds de première van het spel is uitgebracht, inclusief drie uitbreidingen (The Last Autumn, On The Edge en The Rifts), die het hoofdverhaal verbreden en veel gaten in het universum van het spel opvullen.