Frostlord Pack
Heers in de wintermaanden en word de Frostlord die je voorbestemd was te worden. Dit pack bevat allerlei gems en andere nuttige zaken om je op je bevroren reis te helpen. Dit pack kan slechts één keer per account gekocht worden. Om de inhoud van het pack in ontvangst te nemen, bezoek je de Mailbox in de Heroes Marketplace of Private Tavern. Dit pack bevat: 13.000 Gems om Heroes, Flair, Costumes en meer te kopen. 10 Mythical Defender-packs om een serie cosmetische beloningen te ontvangen en er op je best uit te zien! Drie van elk Campaign tot en met Chaos VI Shard-pack om je helden en verdediging met unieke bonussen uit te rusten. “Frostlord”-titel om Etheria je bekwaamheid te laten zien. Legendary Katkarot-pet om ultieme niveaus van macht te behalen!