Fresh Start
Welkom in de wereld die je hulp hard nodig heeft! Fresh Start is een ontspannende singleplayergame waarin je de wereld opruimt en schoonmaakt, zodat de natuur in haar weelderige, kleurrijke glorie wordt hersteld. Help dieren, los puzzels op en laat planten om je heen weer bloeien, en kijk toe hoe de wereld om je heen verandert. Reis de wereld over en geef de natuur een tweede kans met Fresh Start! RED DE WERELD OM JE HEEN! Je hebt een geweldige machine in handen gekregen: een combinatie van een stofzuiger en een tuinslang! Ga op reis en spoel modder en vuil van het aardoppervlak om de wereld schoon te maken. Zuig puin op en verzamel rommel om alles te laten recyclen voor kostbare ervaringspunten. ONTWIKKEL JE SKILLS! Door de wereld te herstellen, verdien je ervaringspunten die je in de winkel kunt uitgeven aan allerlei upgrades. Met deze dik verdiende punten kun je nóg efficiënter te werk gaan. GEEF DE UITGEDROOGDE PLANTEN WATER ZODAT ZE WEER BLOEIEN Gebruik de kracht van het water om uitgedroogde planten weer tot leven te wekken. Besproei jonge scheuten zodat ze kunnen bloeien! Denk eraan: niet alleen planten hebben water nodig om te overleven! HELP ANDEREN EN LEER NIEUWE VRIENDEN KENNEN! Tijdens je wereldreis leer je unieke, snoezige vrienden kennen die je hulp hard nodig hebben! Gebruik je vaardigheden om hun leven makkelijker te maken zodat ze weer gelukkig zijn, en verdien zo hun dankbaarheid en vriendschap. ZOEK NAAR MYSTERIEUZE VOORWERPEN EN LOS PUZZELS OP Het is niet zo makkelijk als je denkt! Tijdens het schoonmaken van de wereld staan je verschillende missies te wachten op allerlei locaties. Vind puzzelelementen en onderdelen van mechanismen op de kaarten om je voertuigen te repareren. Verzamel voerbakken om hongerige dieren te voeren. Onthul heiligdommen, kampeerplekken en meer tijdens je reis en help de natuur over de hele wereld!