Forza Horizon 4
De afwisselende seizoenen veranderen alles op het grootste autofestival ter wereld. Ga er in je eentje op uit of nodig anderen uit om het prachtige en historische Groot-Brittannië te verkennen in een gedeelde open wereld. Verzamel meer dan 450 auto's, pas ze aan en trap ze op de staart. Race, stunt, creëer en verken: jij bepaalt hoe je uitgroeit tot een Horizon Superstar.