Fortress Merge: Progress Pack Max
Fortress Merge: Maximaal Voortgangspakket bevat: - 25 Hoofdontwerpen, 25 Borstontwerpen, 25 Ringontwerpen en 25 Laarsontwerpen - 20 Gouden Tickets - 2500 Edelstenen - 4500 Munten Voortgangspakketten combineren Ontwerpen, Gouden Tickets, Edelstenen en Munten om je tijdens elk deel van je avontuur te ondersteunen. Verbeter de uitrusting van je helden, breid je strategische mogelijkheden uit en laat je Dorp verder groeien! Bouw een sterker leger, pas je strategie aan en bereid je voor op moeilijkere golven!