Forge Leader-pakket
Haal leider John Forge in huis voor gebruik in Halo Wars 2. Sergeant John Forge: ervaren als soldaat, leider en lastpak. Forge heeft zichzelf moedig opgeofferd om zijn schip en ras te redden tijdens de gebeurtenissen van de eerste Halo Wars. Nu is hij uit de dood opgestaan om Atriox en de Banished te laten zien hoe het korps buitenaardse onruststokers aanpakt. Oeh-RAH! Dit product is alleen geschikt voor ingame gebruik in Halo Wars 2.