For Honor Standard
BAANBREKENDE MÊLEEGEVECHTEN Maak je zwaard een verlengstuk van jezelf met For Honors unieke 3-richtingsgevechtssysteem: de vechtkunst. Val aan, pareer en blokkeer in 3 richtingen in meeslepende mêleegevechten. Kies uit een brede verscheidenheid aan wapens en vechtstijlen die op legendarische krijgers zijn geïnspireerd. OP TEAMS GEBASEERDE, ONLINE PvP Neem het op tegen andere spelers in een op teams gebaseerde, brute 4v4-veldslag. Houd doelen bezet om het vijandelijke team terug te dringen of geniet van een meer persoonlijke ervaring in 2v2 en 1v1. Zodra je er klaar voor bent, kun je jezelf bewijzen in onze klassementsspeltypen. WORD EEN LEGENDARISCHE KRIJGER Kies uit een groot aanbod aan unieke helden, elk met eigen wapens en vechtstijlen. Kies een ridder, samoerai, Viking, Wu Lin of doler en pas je held aan met een groot assortiment aan pantsers, wapens, kleuren en materialen om je te onderscheiden op het slagveld. 10 JAAR AAN VOORTDUREND VERANDERENDE CONTENT For Honor is 10 jaar oud! Er wacht 10 jaar aan nieuwe content op je en je kunt nieuwe helden, speltype-events en maps verwachten om je ervaring regelmatig nieuw leven in te blazen. Er is altijd wel iets nieuws om van te genieten in For Honor!