FMV Comedy Bundle
Wales Interactive is proud to offer the FMV Comedy Bundle featuring Who Pressed Mute on Uncle Marcus?, Five Dates in one bundle! WHO PRESSED MUTE ON UNCLE MARCUS? Een excentriek FMV-moordmysterie met een twist: iemand heeft een moordpoging gedaan op oom Marcus. Ontdek de waarheid in de jaarlijkse familiequiz en probeer hem te redden voordat het te laat is. FIVE DATES Vinny, een millennial uit Londen, sluit zich voor het eerst aan bij een dating-app terwijl hij tijdens de coronavirus-pandemie vastzit. Met de keuze uit vijf potentiële vrouwelijke matches moet Vinny moed verzamelen voor een videodate met enorm verschillende persoonlijkheden, met in de hoofdrol Mandip Gill (Doctor Who) en Georgia Hirst (Vikings). Already have one FMV but not the other? With this bundle, pay nothing on the game you already own but still receive discount on the other!