Fluffy Horde
Jij bent het enige dat tussen een magische konijnendanser "Shaman" en de volledige anihilatie van de Drie Koninkrijken staat. Fluffy Horde is een 2D side-scrolling spel met een glashelder doel. Verdedig je tegen een magische konijnenhorde met hyperbroedneigingen. Stop hun offensief of sterf van schaamte. Stop de legers van pluisjes door je krijgers, boogschutters en... vele krankzinnige individuen aan te sturen. Serieus, we hebben zelfs een mensachtige wortel die een konijnenkogel voor je opvangt. Als je genoeg steden bevrijdt, ontdek je misschien wel de reden achter deze krankzinnige invasie. Eerste Konijnenoorlog begint in 3...2...1!