Flashback
2142. Na te zijn gevlucht uit een ruimteschip, ontwaakt de buitengewone wetenschapper Conrad B. Hart met geheugenverlies op Titan, een gekoloniseerde satelliet van de planeet Saturnus. Zijn vijanden en ontvoerders zitten hem op de hielen. Hij moet een weg terug naar de Aarde vinden, zich verdedigen tegen de gevaren en een gigantisch buitenaards complot ontmantelen dat de planeet bedreigt...Ontdek voor zijn 25e verjaardag deze grote klassieker opnieuw. Hij stond vaak in de tops 100 van beste games aller tijden! Het was een van de games die motion capture techniek gebruikte voor meer realistische animaties, volledig met de hand gemaakte achtergronden en een scenario dat een sciencefictionfilm waardig was.Naast de originele game uit 1993 bevat deze editie een Moderne modus met:- Grafische post-FX filters- Volledig geremasterde geluiden en muziek- Een compleet nieuwe "Rewind"-functie, variabel naargelang het moeilijkheidsniveau- Handleidingen voor als je een boost nodig hebt!