Afil GamesPuzzelen en trivia
Two clever puzzles, one tasty bundle. In Fit and Fry: Mise en Place, every frying pan becomes a challenge where you must fit ingredients perfectly to complete wacky dishes. Then, head to the countryside in To Farm Lands, where your task is to fill the corral with animal-shaped pieces, planning each move to maximize space. Together, they bring 70 levels of strategy, logic, and creativity, mixing culinary chaos with farming fun.