First Responder Simulation Bundle: Police Firefighting
Deze bundel bevat Police Simulator: Patrol Officers & Firefighting Simulator - The Squad. Police Simulator: Patrol Officers Welkom in Brighton! Treed toe tot het politiekorps van deze fictieve Amerikaanse stad en ervaar het dagelijkse leven van een politieagent. Begin met parkeerboetes en werk jezelf omhoog naar grotere verantwoordelijkheden. Maak deel uit van de gemeenschap van Brighton, leer je wijk kennen en voer het dagelijkse politiewerk uit om de misdaad te bestrijden tijdens je dienst. Wees altijd streng, maar rechtvaardig. Respecteer de wet en krijg meer ervaring door meer buurten, wijken en taken te ontgrendelen. POLICE SIMULATOR: PATROL OFFICERS heeft een dynamisch verkeerssysteem dat op organische wijze de verkeersstroom en auto-ongelukken creëert, maar ook noodsituaties die zich tijdens je dienst willekeurig kunnen voordoen. Zorg dat je altijd paraat staat om in actie te komen! Betreed de open wereld van Brighton, waar je kunt kiezen in welke buurten je patrouilleert. Patrouilleer in drie unieke wijken met meerdere buurten. Elke buurt heeft zijn eigen sfeer: van de hoogbouw in het centrum tot de historische gebouwen van Brickston. Firefighting Simulator - The Squad Brand! In Firefighting Simulator - The Squad maak je deel uit van de brandweer in een grote Amerikaanse stad en ervaar je hoe het is om branden te bestrijden. Zet de sirene van je brandweerwagen aan, pak je slang, blus realistische branden en red levens. Ontdek meer dan 40 verschillende inzetlocaties verspreid over de stad, die geïnspireerd is op de Noord-Amerikaanse westkust. Gebruik authentieke brandweeruitrusting zoals helmen, laarzen en een ademhalingsapparaat van bekende Amerikaanse fabrikanten van brandweerspullen. Of het nu in een industriegebied, een buitenwijk of in het centrum is: de stad heeft je nodig!