Fights in Tight Spaces
In een tijdperk waarin spionage grotendeels wordt gedaan door datapakketten te laten uitpluizen door teams van analisten, is de aanpak van Section Elevent meer praktisch, gericht op het soort criminele organisaties dat buiten het domein van elektronische communicatie leeft en opereert. Wanneer de andere inlichtingendiensten falen, bellen ze Section Eleven. Als agent van Section Eleven is het je taak om directe oplossingen te vinden voor opkomende dreigingen… grotendeels door mensen met hun gezicht tegen dingen aan te ramen. Het spel combineert kaartspelopbouw, beurtelingse tactiek en spannende geanimeerde vechtscènes in klassieke actiefilmomgevingen. Leer je hand, momentum en positionering te balanceren om je tegenstanders te verslaan. Kies uit meer dan 200 kaarten en bouw een kaartspel passend bij je speelstijl en die van je tegenstanders. Beleef willekeurige gebeurtenissen, verkrijg verbeteringen (of verwondingen) en maak kritieke keuzes over hoe je je agent het beste kunt upgraden voor de komende gevechten.