Fight School Simulator
Open je eigen vechtschool Ben je klaar om je eigen vechtschool te bouwen en een legendarische meester te worden? Richt trainingsapparatuur in, organiseer trainingsruimtes en creëer de perfecte school voor je leerlingen. Als je school groeit, trek je meer leerlingen aan, train je ze en stijg je op naar de top onder concurrerende scholen! Leer nieuwe bewegingen van meesters Voer opdrachten van de Grootmeester uit om nieuwe technieken te leren en je vaardigheden aan te scherpen met minigames. Elke nieuwe beweging die je onder de knie krijgt, verbetert je vechtkunsten en maakt je leerlingen nog sterker. Ontwerp je Dojo Pas je dojo precies aan je wensen aan met tientallen trainingsuitrustingen en decoratieopties. Creëer een motiverende, op vechtsporten geïnspireerde ruimte voor je leerlingen en haal het beste uit elke hoek van je dojo! Ga de strijd aan met rivaliserende scholen Verdedig je school tegen vier machtige rivalen en vecht om de beste te worden! Weersta invallen van rivaliserende scholen, verzamel je leerlingen en voer tegenaanvallen uit. Gebruik strategie en diplomatie om de sterkste school te worden! Verdedig de zwakken tegen de maffia Vecht tegen de maffia en dieven die de stad regeren. Voltooi tientallen missies en gebruik je vechtkunsten om de duistere krachten in de stad uit te schakelen. Elke overwinning vergroot de kracht en reputatie van je school! Train je leerlingen Train je vechters tot Kick Masters, Punch Specialists of Balanced Fighters! Geef de nieuwe bewegingen door die je van de Grootmeester hebt geleerd, verbeter hun vaardigheden met trainingsmateriaal en maak je geen zorgen! Je sprinkhanen zijn er om te helpen en de dojo op orde te houden. Groei De diepgang van simulatie en de spanning van vechtsporten, alles in één! Bouw je eigen school, neem het op tegen rivalen en leid je vechters naar de top. Doe nu mee aan dit unieke avontuur en bewijs je meesterschap!