Felix The Reaper
Felix werkt op het Ministerie van de Dood en is smoorverliefd op Betty die bij het Ministerie van het Leven werkt. Hij gelooft dat wanneer hij haar ooit zal tegenkomen wanneer hij als maaier de wereld der sterfelijken bezoekt. Dus zorgt hij ervoor dat mensen sterven, en heeft zichzelf leren dansen om indruk te maken op Betty. Felix opereert echter altijd in de schaduw, dus moet hij de schaduw manipuleren om zich te kunnen verplaatsen. Gelukkig kunnen maaiers zoals Felix de zon draaien en objecten verplaatsen, waardoor hij schaduwrijke paden kan maken om zich te kunnen verplaatsen en avontuurlijke puzzels oplossen waardoor mensen sterven zoals het ministerie heeft gepland. Elk level ontgrendelt een moeilijke versie van zichzelf voor de echte uitslovers van het ministerie. Je kunt ook schedelprestaties verzamelen waarmee je bonusuitdagingen op tijd voor de zeer vindingrijke medewerkers van het ministerie vrijspeelt.