FEAR 2: Project Origin “Speelgoedsoldaatjes” Map Pack
Beleef de multiplayeractie in FEAR 2 vanuit een gloednieuw perspectief. Alle spelers zijn slechts een paar centimeter ‘groot’ in de Snakefist-flipperkast, een bloederige ziekenhuiskamer en een zandbak op de Harlan Wade-kleuterschool. FullTilt: lever strijd in een retro-flipperkast uit de jaren ‘70, in de stijl van ‘Snake Fist’! Flippers, doelwitten, spinners en bumpers vormen de achtergrond voor razendsnelle actie. Cockroach: Klim langs elektriciteitsdraden, klauter over laboratoriumapparatuur en busjes pillen in een overvolle omgeving. Recess: richt een chaos aan, van de top van een gigantisch zandkasteel tot in de cabine van een speelgoedbulldozer! Eropaf, commando, word één met je plastic soldaatjes!