Fatum Betula
Welkom in een wereld zonder verleden. Fatum Betula is een atmosferisch ontdekkingsspel met lichte puzzelelementen. Een magische berk is het enige dat de toekomst kan bepalen, en het is aan jou om gepast voedsel te vinden. Er zijn in totaal tien unieke eindes en een veelheid aan geheimen om bloot te leggen. "De visuals uit het PS1-era zijn uitstekend, en hoewel de stijl erg anders is, ervaar je snel een Ghibli-achtig gevoel van mystieke verwondering. Warm aanbevolen." Alpha Beta Gamer OPGELET! In dit spel wordt sporadisch gevloekt en vind je thema's van nihilisme, dood en misbruik. Het spel bevat tevens flitsende beelden en lichten die tot beroerte kan leiden bij zij die aan fotosensitieve epilepsie lijden.